20080104

Jag går in på Lush.

Jag tänker att jag ska köpa mig en sån där grej som bubblar helt galet mycket. Vi snackar orange krulligt hår, röd lösnäsa, skor storlek 53 och enhjulingar. Så galet ska det bubbla.

Tjejen bakom kassan ser glad ut när jag går fram för att be om hjälp.
"Hej. Jag skulle vilja ha något som bubblar i badet."
"Ja, då har du kommit rätt."
"Jag vill att det ska bubbla som fan."
"Det ska vi ordna."
"Det ska bubbla så att grannarna ringer polisen."
Vi går bort till bubbelhörnan (den jävligt hårda bubbelhörnan för oss som menar allvar med vårt bubbel), och hon guidar mig fram till lavendelbubbel. Känns mycket bra. Hon slår in. När hon är klar, säger jag: "Nu jävlar ska här bubblas. Okej?"
"Okej", säger hon och ler. "Ska du bubbla med din flickvän?"
"Det kan du ge dig på."
Hon skrattar. Jag tror hon gillar mig, faktiskt.

0 kommentarer:

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP