20080108

Jag tänker att några som förmodligen har rätt dåliga karma, är Hitler, Stalin, Caligula, Judas och Patrick Olausson från min grundskola som var en komplett idiot från början till slut.

Några som har lite bättre karma, är med största sannolikhet moder Teresa, Bill Gates, Jesus, Nelson Mandela och alla som tyckte illa om Patrick Olausson redan då.

De som lirar i gråzonen är Bill Clinton, Tom Cruise, Robert Aschberg, Jan Guillo och jag själv. Vägde man skålarna, vet jag inte var jag skulle hamna. Förhoppningsvis inte med Patrick Olausson.

3 kommentarer:

Anonymous 12:31 AM  

Om Tomas är en jäkel, kan han gott få vigilantas. Jag vet bra verb eller hur?! Om ni vill kan ni få sno det.

Du, Achberg och Guillio är förövrigt grymt snygga...

Henriok 1:50 PM  

Jag skulle inte sätta pengar på att Bill G har så god karma. Visst.. han donerar några miljarder dollar per år till välgörenhet, men det är efter hans företag gått det 20-30-dubbla i vinst, via olagliga metoder dödat konkurrents och innovation i IT-världen på stor skala i 20 år och skapat sig en oligarki som är i det närmaste ohotat. Hans plattform orsakade virushärledd skada i världen till ett uppskattat värde på 150 miljarder dollar, och fick under 2005 böta eller förlika i rätten till ett värde av 5 miljarder dollar. För att inte nämna den teknikstress som hans företags illa byggda program orsakat mänskligheten.

Fast detta skuggas kanske av den ohygliga ondska som Tomas Olausson uppvisat.

Anonymous 6:27 PM  

jag tycker Tomas verkar värre än Bill.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP