20080128

Så här kan det se ut i mina speldesigndokument ibland:

...................
(titeln är hemlig)
Designtjosan

Click and hold, drag and release (Lightbulb)
Användarjäfvulen klickar och håller ner musaknappen för fan, drar museländet i en bestämd riktning och släpper efter att ha passerat en viss jävla X-eller-Ypunkt. Till exempel så kan användarjäfvulen ta tag i ett snöre, dra det neråt och släpp. Hur jävla kul nu det låter, inte så kul om du frågar mig.
..................

Om du undrar varför jag kommer undan med det här, och om du kommer på svaret, så får du gärna meddela mig. För jag vet då inte.

2 kommentarer:

Anonymous 1:23 AM  

Hi Andy, (ja, jag har gått över på smeknamn nu)

Du kanske funderar på varför jag skriver här då och då?! Det funderar jag också på... Jag funderade på det alldeles precis faktiskt, och funderade också ut att jag skulle göra det. Vad jag ville ha skrivet vet jag inte heller, men jag vet att jag ville nämna att jag har börjat läsa Vigilante. Vigilante, som är den första boken jag läser sedan jag läste "Den vidunderliga kärlekens historia" i somras (vilket var den första boken jag läste sen jag slutade gymnasiet), faller mig i smaken. Jag gillar inte karraktären och jag gillar heller inte hur han beter sig, än så länge i alla fall. Men jag känner ändå att jag skulle vilja vara något mer som honom... eller nej, jag skulle vilja ha det mod han ibland visar upp. Boken får mig också känna att jag vill skriva en bok. Det är bara en bok innan som verkligen fått mig att känna att jag vill skriva en bok.

Bilden av en vilsen 14:åring dyker upp i huvet på mig när jag läser vad jag själv skriver. En vilsen 14:åring som söker svar hos sin stora idol.
I själva verket är jag inte det, utan i själva verket är jag en vilsen man, inte många år yngre än du, som söker svar. Inte hos sin stora idol, men hans texter får denna vilsna man att fundera. För det vill jag tacka.

Cheers,

Mr A

Andy 2:41 PM  

Och för det så tackar jag och bugar.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP