20080120

Till alla er som är nya till den här bloggen (jag vet att ni finns, jag har statistik som säger så): Många kändisbloggar skriver om allt, till exempel att de ska ut och åka pulka med sina barn eller käka en ostmacka. Sådant som alla skiter fullständigt i, inklusive de som skriver det. Till exempel tänker nog Skugge när hon skriver något sådant, "My god, jag skiter verkligen i det här." Emellanåt skriver jag också sådana inlägg, för att busa lite.

Till alla er som inte är nya till den här bloggen (ni finns också, jag älskar er, fuck det där med att man ska ta hand om de lamm som försvunnit, jag tar hand om de som hänger i mina hoods regelbundet OCKSÅ): Nu kör vi.

(dddddrrrrrmmmmmm ...)

I dag ska jag köpa lite sallad. Jag tänkte laga middag sedan. Kanske har jag mozarella i salladen.

(bada-BOM!)

DÄR SATT DEN!

MEN RING AFTONBLADET DÅ FÖR HELVETE, FÖRSTEN SOM RINGER VINNER ETT SIGNERAT EX AV MÖRKRÄDD!

9 kommentarer:

Anonymous 7:22 PM  

Jag ringde! får jag en bok nu?

Anonymous 7:22 PM  

jag ringde med och jag ringde först. jag vill också ha en bok.

Anonymous 9:02 PM  

Jag har också ringt. Men det är väl försent nu.

Anonymous 9:22 PM  

är det inte bara en telefonsvarare man kommer till?

Anonymous 9:22 PM  

Om jag vinner så får jag både pengar och en bok.

Anonymous 9:32 PM  

är det pengarna tillbaka om man inte kommer fram?

Anonymous 10:50 PM  

Jag tänkte ringa, men i avgörandets stund vågade jag inte. Kan jag få en Mörkrädd ändå? Kanske med halv signatur? Det kanske kan vara symboliskt, du kanske rentav kan göra en rolig grej av det på bloggen.

Anonymous 10:51 PM  

Kanske kanske.

Anonymous 10:09 AM  

nu är det väl försent.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP