20080123

Vi syns på Littfest i Västerbotten nästa vecka! Jag har ett seminarium själv och ett med Johanne Hildebrandt. Det kommer bli fantastiskt. Jag ska prata om urskräck och hur lätt vi moderna människor blir som små darrande möss, så fort någon gör sönder civilisationens skyddande hinna.

Så vi ses där då, eller?

Hallå?

Men kom igen nu, så farligt kan det väl inte vara att gå på ett seminarium med mig. Nämnde jag att Johanne Hildebrandt är med på ett av dem? Hörni? Schyssta nu.

Här är schemat i alla fall.

7 kommentarer:

Henriok 9:49 PM  

Problemet var nog snarare att det var i Umeå.. Det är ju lika långt dit som till München. Typ..

Anonymous 10:10 PM  

Jag bor där! jag kommer.

Anonymous 10:10 PM  

inte jag jag bor i stockholm

Anonymous 8:46 AM  

kommer du till Stockholm?

Anonymous 11:27 PM  

kommer dit!!Lätt som en pajalaplätt

Anonymous 5:46 AM  

Tar flyget fraan Australien och deltar givetvis paa detta spannande seminarium.

Olausson ar forresten paahittad, eller hur?

Andy 12:56 PM  

Man kan säga att Olausson är som ett stort påhitt.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP