20080212

Jag uppfann Riverdance
Jag behöver räta ut en grej angående min Q&A där, just rörande Michael Flatley och min coachning av hans dans.

Vi gick inte skilda vägar egentligen, utan vad som hände var att innan han hade kommit på Riverdance så hade jag lagt klipulver i hans fillingar. Direkt från nyponen, faktiskt, sådana där håriga frön som kliar som bara den och ger röda utslag. När Flatley tog på sig fillingarna (gula där fram och bruna där bak, han var ett riktigt äckel) så blev det fart på honom. Benen sprattlade helt hysteriskt och han ropade högt: "Hjälp mig, Andreas! Hjälp mig! Det kliar i mina ullkalsonger från Irland! Jag kan inte kontrollera mina ben! Häll Guinness i mina kalsonger, Andreas! Gör detta!"

And how. Hans ben hamrade på i alla möjliga konstiga riktningar. Jag försökte fånga honom men han dansade så snabbt medan armarna sprattlade helt oberoende av detta, lite som väderkvarnar, och han for iväg med raketeld i baken nerför backen, över kullarna, förbi träden. Till slut så släckte han skrevelden i en flod och andades ut, lättad över att kliandet hade försvunnit.

Senare så ljög han ihop en historia för pressen och sa att han hade hittat på en ny dans och att han skulle turnera världen runt med den nu. "Det kommer bli så jävla fett", sa han. "Vi kommer hålla på så här", och så sprattlade han med benen medan tungan låg i kors över tänderna, och alla applåderade och sa att det där vill vi se mer av.

Jävla skrytpelle.

7 kommentarer:

Anonymous 8:57 AM  

hahaha ska du säga hahaha

Anonymous 8:57 AM  

men du är förstås bättre på att dansa än Michaal Flatley eller?

Andy 8:58 AM  

God morgon!

Vad snabba ni är. Jag hinner ju inte ens dricka ur mitt te.

Anonymous 2:30 PM  

uppfann du verkligen riverdance?

Anonymous 4:51 PM  

Det är inte lätt..

Anonymous 8:51 PM  

vad är riverdance

axl 10:41 PM  

Riverdance: att dansa i en flod för att skölja bort klipulvret.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP