20080229

Mode Q&A mmmkay

Min nya modeblogg har genererat så mycket trafik och jag har fått så många frågor, så jag tar några av de mest populära här.

Hej Andreas. Jag läser din modeblogg varje dag. Hur får man sådan örnkoll som du har? Kram SofiF.
Hej Sofi. Vilken bra fråga. Det handlar mest om att vara jävligt snygg. Alltså inte osnygg.

Andreas, din modeblogg har blivit något av en auktoritet i min värld. Vilken färg gäller i vår? Puss, ElinK
Elin. Tack för ditt mejl. Färgen som gäller är gräddrött. Så inne.

Käre Andreas, jag läser din modeblogg flera gånger om dagen och jag fattar inte hur man blir så grym på mode som du. Ge mig ett knep, vad som helst, snälla tack. Kram. EbbavS
Hej Ebba, här ska du få ett knep: Gå i klädaffärer. Där hittar man massa schyssta grejer. Ett par exempel är Brothers (eller kanske Sisters i ditt fall då), JC, H&M och sådana fina grejer.

Andreas, jag såg dig på stan, du hade ett par skitläckra dojor. Var köpte du dom? XOXO, FridaF
Frida, min vän. Skorna du syftar på (säg inte dojor, känns väldigt 2007 på något vis) är köpta på Skopunkten. De har ett grymt erbjudande, du pyntar för tre och får två par. Fast tvärtom.

Snygg-Andreas, vilken stil du har. Kan du lära mig att få sådan grace som du har? Kisses&Hugs, CamillaTh
Hej Camilla, javisst delar jag med mig, en fin grej man kan göra för att få grace är att ha en halsduk när det är lite kallt, det är snyggt och så värmer det gott också. Fina grejer.

12 kommentarer:

Anonymous 9:43 AM  

ha ha, mitt i prick

Anonymous 9:57 AM  

kul :)

Anonymous 9:57 AM  

sött.

Anonymous 9:57 AM  

Vart tog bilderna vägen?

Anonymous 10:22 AM  

skrattar så jag trillar av stolen, nästan... Romans blogg är vardagens guldkant.

Anonymous 10:44 AM  

Läser denna och Schulmans. Bröderna kan lära sig lite här.

Anonymous 3:55 PM  

modeoraklerna vänder sig till Andreas verkar rimligt

Anonymous 3:56 PM  

men kan jag ha halsduk om det är varmt då?

Anonymous 4:08 PM  

Hej Andreas,

Jag gjorde som du föreslog och gick till Sisters. Det slutade i total tragedi. Jag gick därifrån tomhänt och gråtande även de som jobbade där gick därifrån gråtande. Vad gjorde jag för fel?

Andreas jag klarar inte detta utan vägledning från dig.

Anonymous 4:35 PM  

Jag provade också det och det gick inte alls, vad ska jag göra?

Anonymous 6:02 PM  

modetips altså vad kommer härnäst?

Anonymous 6:04 PM  

matlagningstips?

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP