20080206

Stryk på Ica
Jag är på Ica och står vid teavdelningen. Ica har inget bra te, jag tänker inte köpa något, men mitt intresse gör ändå att jag är nyfiken på utbudet och granskar deras sortiment.

Plötsligt får jag en knuff i ryggen och känner slaget från en moccabryggare i skallen. Allt snurrar, jag blir yr och känner blodet rinna nerför nacken. När jag samlar mig, ser jag mig om. Vem fanken var det?

En gammal tant hänger vid sin kundvagn. Hmm, förmodligen inte hon. En gubbe är arg vid mineralvattnet. Inte han heller. En liten tjej käkar med näven direkt ur lösgodiset. Förmodligen inte hon. Och där står en barista, naken såväl som på ett svart förkläde, och tittar åt ett annat håll. Han har en moccabryggare runt halsen. Jag är inte säker, men det kan vara han.

4 kommentarer:

Anonymous 11:04 PM  

där fick du.

Anonymous 11:04 PM  

ajajajaja

Anonymous 7:56 AM  

Nakna baristor borde man se oftare.

Anonymous 9:11 AM  

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP