20080325

Den här bloggen tar nu paus i en vecka

Nu tar vi paus i en vecka, hörni.

Jag ska till Island och förlova mig. Med min fina fina Hanna.

När jag kommer hem, ska ni få höra om hur jag och Johan Theorin sköt ärtrör på en tant för att hon inte köpte våra böcker, hur Horace Engdahl doppade näsan i creme fraiche, hur jag slutligen fick Illuminati Göteborg att lämna mig i fred, varför jag tycker ni ska läsa Lina Forss blogg, vad som slutligen hände med korven och huruvida baristorna överlevde bussolyckan eller inte.

(de överlevde)

Tills dess, ta det lugnt där ute nu.

-Andreas

26 kommentarer:

Anonymous 10:13 PM  

jaha men vi andra då oss tänker du inte på eller? vad fan ska jag nu läsa i en vecka utan min dagliga fix.

Anonymous 10:14 PM  

inte längre än en vecka bara för då jävlar

GRATTIS!!!

Anonymous 10:14 PM  

gött och så med förlovning men slutar du blogga så får du stryk.

Anonymous 10:15 PM  

jaha där rök chansen för ett ragg antar jag.

Anonymous 10:15 PM  

andreas inte singel blir plötsligt mindre intressant.

Anonymous 10:19 PM  

Jag känner redan abstinensen kicka in. Detox!

Anonymous 10:39 PM  

meeennn vad faen, tänk på oss.

Men vilken cliffhanger du lämnade. Ser fram emot ärtrörshistorian i synnerhet.

För mig är du intressant, singel
eller ej
/Berra

Anonymous 10:42 PM  

ge inte upp tjejer hälften av alla äktenskap spricker och vi finns här för att trösta eller hur?

Anonymous 10:44 PM  

Att inte blogga när man gör viktiga saker, är integritet. Den här veckan blir nyttig för oss att förstå hur mycket vi kommer sakna dig, medan du ägnar dig åt saker som är mycket viktigare än att blogga.

Respekt.

Anonymous 10:54 PM  

Hallå!
läser ni roman för hans romaner och klurigheter eller för chans till romans?
Jag läser för det är en jäkla kul kille,. damn good looking med

Anonymous 1:38 AM  

Fy fan va ocoolt.

Inte att åka till island, för det är ascoolt...
Inte att förlova sig heller. Det är också ganska coolt, fast lite töntigt ( i alla fall så länge jag inte gjort det samma). Men det är sjukt ocoolt att inte läsa andreas blogg på länge.

Får väl Kika in i den där andra bloggen. Om kungen rekomenderar den så måste den vara bra.

Ha en trevlig vecka på Island, kungen!

Cheers,

Mr A

Anonymous 7:50 AM  

jag sitter redan och bara stirrar in i väggen. what now?

Anonymous 8:11 AM  

jaja godmorgon till er andr då, vi kan väl hänga är lite och ha trevligt medan andy är borta eller vad säger ni?

/pelle

Anonymous 8:16 AM  

NU DRAR JAG TILL ISLAND JAG SKA RAPPORTERA TILL ER VAR LUGNA JAG HAR KOLL PÅ HONOM.

Anonymous 8:26 AM  

jag har bara ströläst den här bloggen men nu när den tar paus, inser jag hur mycket jag kommer sakna den.

SNÄLLA ANDREAS SLUTA ALDRIG BLOGGA ELLER SKRIVA BÖCKER OK? SNÄLA1!#!"#€"%€"#€

Anonymous 8:33 AM  

ja ja...
god morgon iallafall

Anonymous 10:45 AM  

Åh, grattis! Till förlovningen, that is.

axl 1:53 PM  

Jaha, ingen lyxlurre den här veckan heller. Tur för dig att jag har halsfluss.

Akta dig för islänningarna.

Stina 1:56 PM  

Haha!!!
Sicken grej.
Det kommer att bli en härlig vår för er och för oss!

Gratulerar för sjutton!
Det var på tiden hörrni.

Anonymous 3:42 PM  

andreas.
kom tillbaka.
allt är förlåtet.
/ lindas kugge

Anonymous 9:31 PM  

johan theorin?

hahahahah och artror det kommer bli grymt skumtimmen ar en grym bok.

Anonymous 9:32 PM  

linda skugge,

sluta nu. du vet att denna blogg rockar. bara sluta.

andreas kom tillbaka!

Anonymous 9:33 PM  

JAG BEVAKAR VARJE STEG HAN TAR.

Anonymous 8:46 AM  

nu såg jag att Roman just åt frukost...

Anonymous 4:17 PM  

Borstar han tänderna före eller efter frullen?

Anonymous 10:12 PM  

Men jättekul ju! Grattis & hälsa så stort och hjärtligt till Hanna också!
Lyxlurren ligger och väntar på dig - den sover aldrig, ständigt vakande. Det känns som att förväntan på den håller på att byggas upp till en något av helt gigantiska proportioner. Något som det kommer att bli svårt att uppfylla. Men du kommer att lyckas.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP