20080427

Sanningens ögonblick

Jag ska säga som det är. Jag sitter och tittar på Sanningens Ögonblick just nu, på kanal5. Runt omkring mig är det flyttlådor och flyttkaos. Ganska mysigt, faktiskt.

Jag har sett en del rätt hårda grejer i mina dagar. Jag betraktar mig som härdad. Det är egentligen bara verkligheten som rår på mig.

Men det här, det som snurrar på kanal5 precis just nu, får mig att hålla för öronen, blunda hårt, vända bort ansiktet och fundera på om jag pallar hela programmet.

Varför är det så?

4 kommentarer:

Anonymous 10:10 PM  

mohahaha, först! :)

Henriok 10:15 PM  

För du är en sillmjölke! Äh, sanning är bara till för veklingar. Man erövrar inte länder eller förtrycker medborgare med sanningar heller?!

Anonymous 10:29 PM  

beror på ens synpunkt. vad en person kan anse vara lögn är en sanning för någon annan.

Anonymous 10:30 PM  

hahahahah sillmjölke värsta bamseordet hahahahah underbart

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP