20080428

XOXO

Och i och med detta så tar den här bloggen en liten paus igen.

Nu flyttar jag till havet och så fort Bahnhof slår på mitt bredband så blir det åka av. Ni kan titta in här runt fredag, då borde det vara full rulle igen som vanligt.

En strateg sa till mig att en blogg aldrig ska ta paus. Man ska skriva minst ett inlägg om dagen, helst fler. Läsarna ska inte drabbas av att mitt privatliv gör det svårt att blogga ibland.

Ni vet förstås vad jag sa till honom.

Precis. Ni känner mig rätt bra vid det här laget.

XOXO,
Andreas

10 kommentarer:

Anonymous 9:10 AM  

ta dig i röven?

Anonymous 9:11 AM  

du sa nog dra åt helvete.

vilket känns konsigt, med tanke på hur trevlig du verkar egentligen.

Anonymous 9:11 AM  

Du sa: Nu vill jag att du håller käften.

Anonymous 9:11 AM  

Vad har detta med Mörkrets Hjärta att göra?

Anonymous 11:33 AM  

Go suck a fuck. Tror jag du sa.

Anonymous 1:08 PM  

Bajsa på dig, tror jag att du sa. För det hade jag sagt.

Anonymous 8:57 PM  

Jag tror du gav honom stryk, du är som vigilanten fastän du verkar schysst, men man ser det på dig, du är för lugn för att inte vara som ha.

Anonymous 10:26 AM  

jag tror du är rätt mesig egentligen så du kanske kastade en oöppnad ben & jerrys-glass på honom och sa :
- ha! om du inte äter den fort kommer den smälta.

och så åt han den fort innan den smälte och tyckte det var jättegott. och då kunde du inte låta bli att le lite nöjt bakom ditt osynliga och moderliga huckle.

Anonymous 8:37 PM  

Nja, det andreas sa var väl kanske inte riktigt av den naturen som skrivs bland kommentarerna.

Strateg:
en blogg ska aldrig ta paus. Man ska skriva minst ett inlägg om dagen, helst fler. Läsarna ska inte drabbas av att mitt privatliv gör det svårt att blogga ibland.

Andreas:
Hörre du, det har du ta mig fan rätt i. Bloggen skall gå först.

Strateg:
Precis

Andreas:
Men, vänta nu, så kan det ju inte vara. Mitt privatliv är ju viktigt. Jag är ju viktig.

Strateg:
Inga men. Gör som jag säger.

Andreas:
Nej, jag gör som jag vill

Strateg:
Skit i det då.
För övrigt kalla mig Herr ordförande.

Anonymous 1:45 PM  

Far åt pipsvängen din drummel!

Något sådant sa du.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP