20080525

Chick Fatale är inte för alla

Under helgen har jag varit bortrest, ute på Tjörn hos min gode vän Christian. När jag kom hem, så hittade jag det här brevet i min brevlåda:

"Roman,

Chick Fatale låter som en förbannat bra idé. När kör vi?

Hälsningar,
Janne, Henning och G.W."

Sånt här är alltid lika jobbigt. Man vill göra grejer men man vill inte alltid att alla ska få följa med. Ibland behöver man helt enkelt lite kvalitetstid med sina egna vänner. Hur ska jag nu tala om det här för Janne, Henning och G.W. utan att de blir ledsna?

6 kommentarer:

Anonymous 6:42 PM  

hahaha dom klarar sig nog dom har så det räcker.

Anonymous 6:59 PM  

blir sååå mycket roligare när man kallar honom för janne, undrar om han blir su rnär han läser det här?

Anonymous 7:12 PM  

JanneG,
med hatten på sne,

Leif G.W.
vill också va me

Henning M,
åkte bara hem
(till Afrika)

Ha! Inte så illa va?

Anonymous 7:38 PM  

fin balansgång, vilka vågar man skoja med, vilka inte? skojar man med astrid lindgren känns det som att man ligger illa till, men dom här gubbarna kan man skoaj med, det får dom ta. tror dom kanske till och med tycker det är roligt.

-arvid

Anonymous 8:30 PM  

Vadå skoja???!!!

Anonymous 9:52 PM  

Vadå?
Astrid var väl urmodern för genren?
Hur rockig var inte Pippi? Eller hon som vävde en osynlighetsmantel i Bröderna Lejonhjärta eller var det i Mio? Värsta konspirationen...
Eller Lotta, bruden klarar skivan med blodiga ben...?
Vad mer finnes att begära?

Lus-Mia i Maddicken? Ok inte glamour men jäkligt mycket svart romantik.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP