20080505

Hejsan.

Jag är en av många som jobbar med Andreas texter. Jag kan vara hans redaktör. Jag kan vara hans pr-ansvarige. Jag kan vara hans agent. Det vet inte ni. Det kvittar. Jag är anonym. Och nu ska ni få höra.

Äntligen är det slut på hans dravel och struntprat. Bloggen nere för att han flyttar? I don't think so. Över kaffe och glass så brukar Andreas säga: "Fy fasen vad tråkigt det är att skriva, om jag ändå finge ta mig en paus så att jag kunde dricka mer kaffe och äta glassen. Har ni några tips? Vad ska jag hitta på? Tyng mig icke med detta ok längre." Och han famlar efter de mest desperata ursäkter för att inte blogga vidare eller skriva. Den satans ruskpricken.

Förlovning på Island? My ass. Flytta till havet? As if. Javisst är allt detta sant - MEN ÄR DET ORSAK TILL ATT SLUTA BLOGGA? I HELVETE HELLER.

Vi som jobbar med Anden, vi är trötta på hans pellejönserier och hans uppblåsta dumheter. Nu har vi kapat den här bloggen och nu ska vi köra den i botten, bara för att visa att NI LÄSARE FÖRTJÄNARE BÄTTRE. NI SKA INTE BEHÖVA LIDA SÅ SOM VI HAR GJORT. DET ÄR INTE RÄTT.

Vi gör det här för er skull. Nu sänker vi Andy till tångrötterna med bly och allt. Hans era är över.

(men han är förjävla snygg, det kan man inte säga annat och det är väl främst därför vi står ut, my god what looks say no more)

(mmhmm)

8 kommentarer:

Anonymous 1:03 PM  

JAAAA

ÄR DU TILLBAKA NU?

ELLER ÄR DET HÄR PÅ RIKTIGT?

ÄR BLOGGEN KAPAD?

Anonymous 1:04 PM  

jag älskar detta, man kan aldrig veta, pang så komm erinlägg bara så där, är den tillbaka nu?

Anonymous 3:57 PM  

så kort tid borta, så lång abstinens

påminner mig om den gången jag inte haft sex på ett halvår

Anonymous 3:58 PM  

Någon som tror att det inte är Andreas som skrivit senaste posten? Jag är inte helt säker. Kan någon av hans kompisar ha kapat den här bloggen? Han har ju inte bredband, hur kan han kontrollera den?

Anonymous 4:21 PM  

hahaha nu tar vi den jäveln helt rätt han har skrivit sin skit länge nog nu tar vi honom hahahaha :):):)

Anonymous 6:07 PM  

Instämmer med alla föregående talare.

Henriok 7:04 PM  

Om solen går supernova vet jag bakom vems ego jag ska finna min skugga :)

Anonymous 11:13 AM  

lite skitso känns det.
Undrar vad som är dagsens sanning.
Men oj vad kul att se alla kommentera igen. Jag har saknat er med;)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP