20080509

Mörkrädd och ljudkortet

För någon dag sedan skulle vi spela in lite röstpålägg till Mörkrädds nya sajt. Jag och min fantastiskt snygge kamrat Calle Hansson skulle spela in. Han skulle ratta studion som en gud och jag skulle lyda hans regi som den ödmjuke tjänare jag är.

Så gick ljudkortet åt skogen.

Och vi svettades.

Vi drog ut kablar och startade om maskiner och klappade i händerna nära mikrofonen och klättrade i ribbstolar och sprang i cirklar och tog en joddelkurs och letade sladdar och testade mickar och gjorde brieost och mötte konsulter och åt geléhallon och malde kaffebönor och dansade rockring och öppnade vattenmelonsplantage och flirtade med öronmaneter och åt korv och kom även på vad felet var, faktiskt, gjorde vi.

Ljud är rena häxkonsten. Men eftersom papaCalle är voodooCHEF så trollade han lite med knäna och så gick det vägen. Resultatet få ni se och höra på måndag.

7 kommentarer:

Anonymous 10:35 AM  

vill så gärna se er dansa rockring med en korv i käften.
Det är fantastiskt vad ni jobbar för att sådanna som vi skall få lite njutning

Anonymous 11:14 AM  

nakna?

Anonymous 11:18 AM  

jävla jidder ge mig boken nu snart lackar jag ur

Anonymous 11:20 AM  

Jag ska göra en grej av att hänga på låset på måndag. Det är förmodligen bara jag där, men att köa ensam kan bli kul. Nästa gång kanske jag inte köar lika ensam längre. Då kan jag säga att jag var först.

Anonymous 12:56 PM  

gumman du blir inte ensam. Jag kommer dit med triangan och tältet så kan vi köa ihop och sjunga hela natten.
Eller nja ok. kanske inte,.
Jag är så jäkla bekväm och nätshoppar den istället.

Anonymous 1:55 PM  

adLibris gäller, den är billigast där, som hittat faktiskt, 160 spänn. Jag ska köpa flera och dela ut till hemlösa, de ska också få läsa bra böcker tycker jag, kan byta en mot en Situation

Anonymous 2:50 PM  

adde, vilket genidrag

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP