20080617

WE WE WE FEJSBOOK PUNKT COM

För inte alls länge sedan, så knappade jag in ovanstående u er el. Men jag kom åt Caps Lock (oj vad tokigt) så jag skrev hela u er ellen med STORA BOKSTÄVER.

Och på internetlingo så betyder ju det att man SKRIKER ut något, ofta betraktat som oartigt.

Så man kan säga att jag skrek ut över hela området:
NU JÄVLAR GÅR JAG IN PÅ FACEBOOK, HÖR NI DET?

VA? VA? DU DÄR BORTA, HAR DU PROBLEM MED DET ELLER? WE WE WE FEJSBOOK PUNKT COM GÅR JAG IN PÅ, DIN JÄVLA AMATÖRCYKLIST! VAD TÄNKER DU GÖRA ÅT DET? JASÅ DET TÄNKER DU? VET DU VAD JAG TÄNKER DÅ? DÅ TÄNKER JAG ATT DU KAN TA DIG I RÖVEN, BÅDE DU OCH DIN ÄCKLIGA HUND SOM DU ÄR UTE OCH RASTAR NU? ELLER ÄR DET KANSKE HUNDEN SOM ÄR UTE OCH RASTAR DIG DIN LALLARE?

OCH DU DÅ, TANTEN, KAN DU INTE KÄKA GLASS UTAN ATT HELA KÄFTEN BLIR BRUN AV CHOKLADSÅS ELLER? HAR DU OCKSÅ PROBLEM MED ATT JAG GÅR IN PÅ WE WE WE FEJSBOOK PUNKT COM! DU SER UT SOM OM DU SKULLE KUNNA HA PROBLEM MED DET? OM DU HAR PROBLEM MED DET, DÅ GÖR DU SOM SÅ ATT DU TAR DIG I

Ja, och så vidare.

Det var roligt just för ögonblicket.

Nu när jag skrivit inlägget och postat det, känner jag att det blev sådär.

12 kommentarer:

Anonymous 8:06 AM  

INTE SÅDÄR DET VAR ROLIGT GÖTT ATT TURNÉN ÄR ÖVER OCH DU SKRIVER PÅ DIN BLOGG IGEN

Andy 8:08 AM  

DU VAR SNABB I DAG, MEN DET KLART, HÖRS MAN INTE SÅ SYNS MAN INTE.

Anonymous 8:10 AM  

MEN JAG DÅ JAG DÅ JAG VAR OCKSÅ HÄR TIDIGT.

Anonymous 9:05 AM  

HEJ, HEJ! HÖR NI MIG?! VILL BARA VARA SÄKER PÅ ATT JAG HÖRS ORDENTLIGT! INNAN JAG KOMMENTERAR

Anonymous 9:30 AM  

VI HÖR DIG

VAD VILL DU?

Anonymous 11:33 AM  

ANDREAS!!!!!!!!!!!!!!!
DET ÄR TILL ATT FYLLA ÅR.
GRATTIS TA MIG TUSAN.
MÅ DU LEVA I MÅNGA LYCKLIGA OCH HUNDRA ÅR

Anonymous 12:58 PM  

Grattis på födelsedagen, Andy!

Andy 3:40 PM  

Tack för alla grats, vad trevliga ni är. Kred till mr.A som inte behöver skrikas för att höras.

Anonymous 3:41 PM  

*puss på födelsedagen*

Pernilla 8:50 PM  

Tihi. :)

Pernilla 8:51 PM  

Glömde ju skriva GRATTIS!

Stina 9:33 PM  

DU GLÖMDE EN PUNKT!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP