20080714

Jenny Wrangborg vann

Hejsan.

Nu är det måndag. Jag har valt ett bidrag. Och det bidraget är skrivet av Jenny Wrangborg. Hon driver en blogg som ni kan läsa här.

Jennys text kommer att publiceras på onsdag och ligga ostört uppe i två dagar. En evighet i bloggsammanhang. Jag uppmuntrar er alla att gå in och kommentera Jennys text, men den här gången tänker jag göra ett undantag från min regel att aldrig radera kommentarer. Uppför er illa och ni åker ut direkt.

Gratulerar, Jenny. Vi ses på onsdag.

-Andreas

10 kommentarer:

kallskänkan 3:44 AM  

Woho! Jag är bäst, ingen protest!

Anonymous 8:14 AM  

grattis tjejen, ska bli roligt att läsa vad du skrev.

Anonymous 10:40 AM  

detta stödjer jag helt!

Anonymous 10:44 AM  

Grattis!

Anonymous 10:46 AM  

hurra för Jenny!

Anonymous 11:05 AM  

Grymt jobbat Jenny. Andy är säkert en hård domare, jag ser fram emot att läsa din text.

Karolina 11:06 AM  

grattis grattis :)

Anonymous 12:43 PM  

Bra gjort, Jenny, det var du säkert värd. Ska läsa din text på onsdag.

FamiljenFriluft 4:12 PM  

Whoaa! Shit vad kul! Grattis, grattis!

Anonymous 4:47 PM  

Hurra för Jenny

HURRA HURRA HURRA!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP