20080713

Min vardagsnemesis

Jag är på Coop, jag handlar lite mat. Jag har kundvagn med mig, rullar runt bland korridorer av konserver och torrmat.

Så ställer jag vagnen ifrån mig för någon minut, för att gå till mejerierna och hämta färsk mjölk.

MEN NÄR JAG KOMMER TILLBAKA SÅ ÄR VAGNEN FLYTTAD. JAG FÅR LETA I NÄSTAN TIO SEKUNDER INNAN JAG HITTAR DEN, BAKOM HÖRNET.

JAG SJUNKER NER PÅ KNÄ, JAG DARRAR OCH FRYSER. MÖRKRET SLUTER SIG OMKRING MIG.

DENNA USELHET KAN BARA BETYDA EN SAK: MIN VARDAGSNEMESIS ÄR TILLBAKA.

8 kommentarer:

Anonymous 2:20 PM  

Det är inte omöjligt att du är din egen nemesis och själv flyttade vagnen.

tro mig.
det kan vara.
det är.

Andy 2:22 PM  

I så fall är jag väldigt illa ute.

SÅVIDA DET INTE ÄR DU FÖRSTÅS SOM ÄR MIN VARDAGSNEMESIS.

Anonymous 3:52 PM  

så luriga dom är, dessa vardagsnemesisar. jag har också en och han tog sista kakan från kaffebuffén precis när jag skulle ta den. så lurigt.

Anonymous 4:05 PM  

kanske är det en stalker?

Anonymous 7:36 PM  

Jag gillar din blogg.

Vill du komma och jobba för oss?

Andy 8:19 PM  

Hej Alex.

Jag tror inte för ett ögonblick på att du är den du utger dig för att vara.

Och det svaret gäller oavsett vem du är.

-Andreas

Anonymous 8:33 PM  

Ett av de smartaste svar jag läst på länge. ju mer jag tänkte på det, ju mer förstod jag det.

Anonymous 11:36 PM  

hahahahahah grymt svar andy det är därför du är kungen hahahaha

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP