20080724

Vardagsnemesis och toapapper

Jag sitter på toaletten i godan ro. Det är en bra toalettsession. Jag läser en god bok och känner mig avslappnad.

MEN SÅ STRÄCKER JAG MIG EFTER TOALETTRULLEN FÖR ATT AVSLUTA RITUALEN. OCH DÅ SER JAG ATT DET BARA ÄR TVÅ BITAR KVAR AV PAPPRET. NÅGON HAR VARIT HÄR OCH RIVIT AV NÄSTAN ALLT PAPPER. DET KOMMER INTE RÄCKA. DET KOMMER BARA INTE RÄCKA.

MÅ SATAN TA DIG, VARDAGSNEMESIS. MÅ DU SLUNGAS TILL INFERNOTS SJUNDE CIRKEL, DÄR LUCIFER SJÄLV KAN FESTA PÅ DITT KÖTT.

2 kommentarer:

Anonymous 11:31 AM  

Jag tror att dom här vardagsnemesisarna är några av dom fragment i denna bloggen som är sanna. Dom dyker upp lite sådär oprovocerat lite då och då...

Andy 7:33 PM  

Mitt liv är en enda stor blogg.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP