20090220

Nu kör vi.

Tävlingen är mycket enkel. Vinnaren är den som lyckas övertala mig om att han eller hon är en värdig vinnare. Den är öppen för alla, utom mina vänner. Ni har ökad tillgång till min person och det ger er därmed ett orättvist övertag. Så ni får inte vara med.

Det är allt.

Det enda du behöver göra, är att övertyga mig om att du ska vinna den här tävlingen. Och det är allt den går ut på. Du får använda precis vilka metoder du vill, vilka argument du vill, hur du vill. När tävlingen är över, utser jag vinnaren.

Vad man vinner, talar jag om i morgon. Tills dess kan du börja fundera på vad du behöver göra för att priset ska bli ditt.

Created by OnePlusYou

19 kommentarer:

Anonymous 8:20 AM  

vilka metoder jag vill?

jag kan vara rätt påhittig.

Erika W 10:01 AM  

Mwahaha.

Unknown 10:28 AM  

Jag vann den förra. Alltså förtjänar jag det här. Dessutom ska jag fortsätta försöka pracka på dina böcker på kunderna, men det är självklart underordnat.

Anonymous 11:02 AM  

Jag vet ingenting* om dig, därför vinner jag.






*jag menar verkligen ingenting

Anonymous 11:11 AM  

Jag kommer då rakt inte försöka övertyga dig förrän DU övertygat MIG.

Anonymous 11:18 AM  

jag har ditt mobilnummer nu.

/Helena

Anonymous 12:28 PM  

Jag skulle vilja vinna endast på grund av det superenkla argumentet att jag aldrig har vunnit någonting i hela mitt liv. Jag tror jag är cursed.

Andy 1:07 PM  

Jennie, det är faktiskt ett riktigt bra argument.

Det klart, du kan ju luras. Det vet ju inte jag.

Anonymous 1:35 PM  

Du finns på Eniro, det vet du va?

GunBlade 5:41 PM  

Jag skriver dig en låt.

//Coffee, som redan nu har en melodi i huvudet.

Anonymous 5:53 PM  

hahaha stort misstag andy stort misstag, vänta du bara

kallskänkan 2:29 AM  

jag vill inte vara sån Erik, men jag tror att jag vann förra. självklart räknas bara tävlingar där man måste prestera nått

Anonymous 10:12 AM  

kallskänkan, touche!

men jag tänker prestera något i den här tävlingen och därför kommer jag vinna.

Anonymous 10:50 AM  

fånig tävling

Liffon 1:31 PM  

Övertyga?

Jag är övertygad om att din alldeles utsökt förträffliga intelligens och förmåga att så pricksäkert räkna ut de svåraste problem och förutse de mest osannolika beteenden (jag vet, för att bara nämna ett exempel, att du redan två dagar innan den Fruktansvärda Tsunamin visste om att den skulle komma, men inte vågade berätta för någon av rädsla för att ingen skulle tro dig) redan har berättat för dig att jag kommer att vinna.

Vad är det folk dillar om, jag har ju redan vunnit? Jag menar, med den här inställningen är det högst osannolikt men framför allt fullständigt omöjligt att någon annan skulle kamma hem den åtråvärda papperslappen.

Anonymous 2:17 PM  

Jag håller med Liffon men med en skillnad och det är att jag inte bara smickrar dig utan även kan baka dig en kaka. En kladdkaka med mycket grädde och vaniljsocker på. Jag tror inte smicker funkar så bra på dig förresten men att godsaker funkar bättre

Josefine.

Änglavakten 2:49 PM  

Önskar alla medtävlare lycka till!
Och kom ihåg, även om bara en av er kan få det fina priset, så är ni alla vinnare!

GunBlade 10:47 PM  

En låååååt. En alldeles egen låååååt. Som, när den spelas live, kommer dedikeras en viss författare. Det är inte alla som får det.

//Coffee, galet trött.

Anonymous 12:42 PM  

Jag har mensvärk. Vinner jag inte dödar jag troligtvis någon.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP