20090218

Stress genom tiderna - för ganska länge sedan

Vidare: Stress för ganska länge sedan

"Jaha nu är det bråk i senaten igen, att dom aldrig kan komma överens. Jag blir så trött, jag har en bok att skriva och ändå måste man gå in och medla hela jävla tiden. Snart sticker väl någon dolken i kejsaren också, det vore ju så jävla typiskt. Helst av allt vill jag bara ha en gård på landet och skita i allting, kanske odla sköna kryddor och lite braja och röka på med gossarna, så är livet perfectamundo sedan. Men så lär det väl inte bli. Jag blir väl förgiftad innan det händer, förmodligen i vinet. Åååh."

8 kommentarer:

Anonymous 7:30 AM  

Samma stress, annan tid och plats!

Anonymous 7:43 AM  

ja det är inte mycket som har förändrats, jag håller med Chris.

Anonymous 8:33 AM  

"Same shit, different age" antar jag. Stress är ett idiotiskt påfund. Hatar stress.

Andy 9:21 AM  

Ja det är ett satans gissel. Jag har provat att inte stressa en gång, det var mycket roligare. Men svårare.

Anonymous 9:27 AM  

Har lärt mig koppla bort det där.
Tjatar ngn så säger jag iregel att jag inte har tid eller att det borde itne göras på det sättet.

Gällande rökat har jag kanske ingen gård men tysta grannar o en källare perfekt att odla i.

Allt går.

Anonymous 9:35 AM  

Giftmord kan lösa många stressproblem. Jag gillar den tanken. Man ska se det som en möjlighet, inte ett problem, och sedan kan man slappna av.

GunBlade 11:11 AM  

Ser man på, är Suetonius lite stressad? Det är ju ingen höjdare.
Fast han får ju iallafall roliga saker att skriva om. Han borde vara nöjd.

//Coffee, som åter upptäckt att Murakami Haruki är världens bästa författare.

Andy 11:24 AM  

Ah, Murakami. Han är grejen. En stor inspirationskälla, som alla borde läsa.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP