20090217

Stress genom tiderna - för nästan lika jättelänge sedan

Jorå, stress är inget nytt, vi kör vidare, när snön föll och glaciären kom, då jävlar var man stressad.

Stress för nästan lika länge sedan
"Den där sabeltandade tigern är verkligen skitarg, det här kommer aldrig gå. Men jag måste ju ha med mig käk hem annars blir det ett jävla liv, frugan kommer kasta sten efter mig och så får man sova på stengolvet igen. Fan att spjutet gick sönder, jag har inte tid att skaffa ett nytt just nu. Om jag ändå hade ett hjul eller något, det hade varit fina grejer det. Synd bara att dom är fyrkantiga, man kommer liksom ingen vart, om ändå någon kunde göra något där. Jag blir så trött."

3 kommentarer:

Ruben 3:45 PM  

Fyrkantiga hjul alltså, de e sånt som kan bli den sista droppen och får en att springa in naken i björngrottan.

Anonymous 10:32 PM  

hm... låter misstänkt likt en dag på jobbet för mig
(möjligen är det jag som är tigern)

Andy 10:48 PM  

Press på jobbet är tidlöst, som sagt. Men att vara tiger kan aldrig vara fel.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP