20090314

Febrig och dann

Govänner, ni som har denna blogg som er dagliga injektion av vishet och självklarheter på morgonen, har säkert märkt att inget poppade upp i morse. Detta är för att jag drabbats av en hastig och oväntad feber.

Jag skälver och svettas i sängen, driver in och ut ur ett hyponotiskt tillstånd där drömmar blandas med verkligheter och gränsen gör det oklart vad som är vad.

Jag mår dessutom lite illa. Jag kan därför inte dra någon annan slutsats än att jag är gravid. Men vem den djäveln är som gjort det här mot mig, det kan jag för mitt liv inte komma på.

2 kommentarer:

Ruben 6:32 PM  

Åh fy satan för den djäfvulen som gjort dig gravid!

kallskänkan 10:59 PM  

känns lite som om du har levlat ner

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP