20090422

Alcocon närmar sig

Nej vet ni vad. Innan vi reser vidare över de sju haven med korrekt användande av nautiska termer i arbetslivet, ska ni få höra vad förste styrman har att berätta:

Den här helgen, alltså den 24 till den 26 april, då ställer Club Cosmos till med ett kajutakalas utan dess like.
Då bjuder de upp till (och inte helt utan stolthet) dans med Alcocon3. En kongress för alla som hajar att tentakler, blod och strålvapen är grejen.

Och jag är hedersgäst! Det betyder att jag är där nästan hela tiden och deltar i massa seminarier, samtal, möten och annat sådant skönt. Och förstås får ni inte missa en maratonläsning av min nya bok:
Någon i din säng.
Jajamensan. Detta är första och enda gången jag bjubbar på mer än bara några minuters läsning av romanen innan den släpps, så ni hajar ju själva hur bra det här kommer blir.

Glid in här, kolla in grejen och anslut när ni så behagar, så ses vi där.
967614_87624136.jpg
Inget går upp mot ett schysst tentakelkalas. Räkna med mig, gosse.

5 kommentarer:

David 10:09 AM  

Fel sida av Vättern, polarn...

Andy 10:17 AM  

Låna ett plan av Skynet. De kör dig säkert gärna.

Johan 12:19 PM  

Värt att notera: man måste förnmäla sig, senast idag onsdag, för att komma in. Inte bindande, och allt man behöver göra är att skicka iväg ett mail, så om man överväger det minsta att dyka upp – skicka iväg ett sådant. (Kanske borde påpekas tydligt i bloggen också?)

(Anledningen: det är mycket enklare att kunna servera öl lagligt till slutet sällskap, och då behöver man vara sådär ... slutet. Utskänkningstillstånd är knepiga saker för sådana här arrangemang.)

David 1:14 PM  

Jag väntar nog in uppfinnandet av transportern tror jag.

"One to beam up Scotty"

jPeMelin 1:40 PM  

Och var man inte en helt suverän hedersgäst också. Tack för din medverkan och tjänstvillighet. Du har varit uppskattad av besökarna också, och nu hoppas jag att det genererar lite mer försäljning också.

Tack!

/Jim

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP