20090416

Osten och kejsar Ming

Max von Sydow knackar på, iklädd prästdräkt och med en skön svart väska i handen.
"Hallå Andy", säger han. "Är det här det Satan ska drivas ur osten?"
"Javisst, stig på."
Max stiger på men när vi närmar oss kylen, hör vi osten "HAHAHAHA KEJSAR MING DÅ ELLER HAHAHA"
Max von Sydow blir alldeles svettig. "Hur visste han det?" säger han. "Hur visste ostajävulen att jag spelat Kejsar Ming i Blixt Gordon? Åh den satan."
"Ja den satan", säger jag och hjälper den redan stapplande Max in över tröskeln. Men jag fnissar lite också, för osten har en poäng här faktiskt - Max von Sydow var faktistk väldigt fånig i rollen som Kejsar Ming.
ming2.GIF

"Det här kommer jag få ångra men jag behöver pengarna", tänkte Max von Sydow för många år sedan.

1 kommentarer:

moe 3:32 PM  

Sant. Han var rätt fånig som Ming... men han kanske fick bra betalt? :D

Nej, inte det heller... jaja.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP