20080309

Barnet slog inte sönder mobiltelefonen

Jag och Hanna har varit barnvakter i helgen.

Jag hatar min mobiltelefon.

Barnet gillade att banka och slå saker i golvet tills de gick sönder.

Så jag gav barnet min mobiltelefon, i hopp om att barnet skulle slå sönder den och jag därmed kunde gå till min chef med en trasig mobiltelefon och säga att jag behövde en ny, hel, fin mobiltelefon.

Men barnet lyckades inte. Trots att telefonen slungades i väggen, slängdes i golvet, drämdes in i skåpen, svingades ner i kaklet, roterade in i fläkttrumman, så höll den satans jävla mobiltelefonen.

Jag blir så förbannad.

Och trött.

11 kommentarer:

Anonymous 3:30 PM  

dumma barnet

Anonymous 4:55 PM  

bra kvalitet ändå på telefonen det måste man ge dom.

Anonymous 5:03 PM  

smidig unge ändå.

Anonymous 5:34 PM  

Jag vill hävda att jag har viss expertis på området barn. Även jag tvingas då och då ta hand om dem. Tack och lov får jag betalt, för det är sanna mina ord en högts knäckande upplevelse. Jag går in med huvudet högt och ut med byxorna nere (högst bildligt, givetvis).
Nu vill jag dock ge dig lite tips på hur du ska gå till väga i fortsättingen. Säg till barnet att telefonen är dyr och att det inte under några omständigheter får röra den. Säg att du har fått den från Hanna och att den betyder allt för dig. Då lär den lilla uslingen ta både telefonen och ditt öra och göra slut på de båda. Om du nu inte skulle få tillgång till ett nytt barn inom kort så tycker jag att du ska blanda en liter vatten med önskad mängd amoniak, doppa telefonen, lägga den i en påse med "zip lock" och sen gå till chefen. Ge honom/henne påsen med mobilen (med lite vätska) och säga med ett snett leende. Kiss...
Jag kan inte garantera att du får en ny mobil men jag kan garantera att du måste söka nytt jobb och på det jobbet kanske du får en ny och bra mobli.

Anonymous 5:49 PM  

hahahahahah grymt tips hahahahaha

Anonymous 5:50 PM  

Det där ska jag prova, jag hatar ändå mitt jobb.

Anonymous 5:52 PM  

Mycket utstuderat. Det måste bara funka.

Anonymous 7:47 AM  

det kommer ju från en expert det här ska jag köra på

axl 8:51 AM  

Barnarbetare, ingen känsla för kvalitét.

Anonymous 11:21 AM  

Det här är inte bra!
Hur kan man vara så sniken?
Du gör inte som man ska!
Jag blir besviken!

Stina 1:53 PM  

Tips: Åk ut till havet och doppa den i saltvatten. Mobilen alltså.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP