20080309

Thomas Andersson Wij är på fest

Poolparty. Alla har trevligt. Så hoppar Thomas Andersson Wij i guldfiskdammen, som han alltid gör när han är full. Folk tar sig för pannan, tittar bort, oh my god, vem fan bjöd honom? Nu börjar han igen.

Thomas Andersson Wij ser finurlig ut där han plaskar runt. Så låtsas han plötsligt att han är långt från stranden, åh nej! Han blir skrämd! Han spelar att han börjar förlora krafterna och han flaxar med armarna. "Jag har simmat för lååångt ut! Jag har simmat för lååångt ut!"

Gästerna suckar och skakar på huvudet, de börjar gå, de tackar Gustav för hans trevliga tillställning och tar sina jackor. Thomas Andersson Wij simmar vidare, fram och tillbaka. "Hörni! Jag har simmat för lååångt ut! Jag har simmat för lååång ut! Det är jättelångt till kanten, jag har inga krafter kvar, jag har simmat för lååångt ut! Va? Va? Fattar ni? Visst är det kul, eller hur? Allihopa nu: För låååång ut, för låååångt ut!"

Gustav lyfter upp klotgrillen och kastar den i huvudet på Thomas Andersson Wij. "Du kan simma in i din egen röv nästa gång din jävla pellejöns", muttrar Gustav. Thomas Andersson Wij håller fast i klotgrillen, plaskar och ropar att han inte har några krafter kvar, han har nog simmat för långt ut, ska han vända eller fortsätta eller vad ska han göra?

4 kommentarer:

Anonymous 11:34 AM  

jag har simmat för låååång ut hahahahahahah för låååååång ut

jävla prettotomas

Anonymous 11:34 AM  

Är inte all svensk pop pretto?

Anonymous 12:08 PM  

Bilden av att Thomas Andersson Wij får en klotgrill i huvudet, är faktiskt väldigt rolig.

Anonymous 12:22 PM  

han borde vända hemåt annars sjunker han ju som en sten.

när blir nästa högläsning då? ge mig mer.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP