20080514

2,000 +

Pang!

Där sprängde vi en ny gräns, hörni. Den här bloggen har nu 2,000 läsare. Mörkrädds lansering drog till sig ytterligare knytt från världens alla hörn (faktiskt har jag läsare hela vägen ner till Nya Zeeland, jag vet vem han är till och med den jäveln) och nu har vi levlat igen. Tillsammans. Ni och jag.

Det känns fantastiskt bra.

NI är fantastiska. Varenda en av er.

Nu ska jag ut och käka lite Thaimat i Stockholmsnatten. Jag lär väl bli nerslagen. Men det ska jag naturligtvis bara ha i så fall. Jag får ju skylla mig själv, faktiskt.

8 kommentarer:

Anonymous 8:15 PM  

roman från hela vägen här nerifrån så säger jag ta dig i wikiröven, vi har sagan om ringen och det kan du inte ta ifrån oss.

Anonymous 8:18 PM  

gday!

Anonymous 8:54 PM  

Du såg väl till att fixa extra i melee när du levlade? Då är det ju inga problem i Stockholmsnatten. Om det inte är Aragon som är den Nya Zeeländska läsaren som kommer för att skydda dig.

Vilken dag.

Anonymous 8:54 PM  

Bara glad att få hjälpa till.

Anonymous 8:56 PM  

David, du har rätt, det är jag som ska skydda Andreas från och med nu. Alla som bråkar med honom ska få smaka på den nykrönte kungens stål.

Anonymous 10:17 PM  

Blev du nerslagen? Är du kvar?

Anonymous 10:55 PM  

Nu lägger jag ett bud, tusen kronor på gigolon, vad får jag för det?

Anonymous 12:47 AM  

Jag minns på den tiden, då man kunde ställa en fråga bland kommentarerna, och få svar på den utan att den försvann i vrivaret av alla kommentarer.

Men det var då det!

Nu har Vi nått en högre level.

Jag säger bara:

Go Andy!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP