20080603

SvD hör av sig

Efter min förra bloggpost så fick jag ett brev från SvD. Så här:

"Hej Andreas,

Vi läste på din blogg att du är i de inledande faserna av författandet till din nästa roman.

Vi är osäkra på om vi inte var tydliga nog i vår recension av Mörkrädd. Kanske uttryckte vi oss oklart. Men det här är vad vi vill säga:
Kan du ge fan i att skriva fler böcker? Ska det vara så jävla svårt att bara fatta att vi faktiskt har fått nog av dig och dina jönserier?

Med vänliga hälsningar,
Lirarna på SvD plus våra kompisar

P.S. Kan du stänga ner din bloggjävel också? Vi tycker inte den är rolig och blir mest irriterade på den. Okej?"

Lite dålig stil av SvD, tycker jag nog.

12 kommentarer:

Anonymous 10:31 AM  

Det blir så att säga lite dålig stämning... ungefär som när Andra Världskriget bröt ut... Mycket dålig stil faktiskt tycker jag.

Andy 11:52 AM  

Eller hur, jag tycker de kunde lämnat mig i fred nu. Har en känsla av att de kommer skicka mer grejer. Kanske redan i morgon.

Anonymous 1:41 PM  

Du tror att vi bara jönsar när vi skickar mail till dig, men vi menar allvar!

Anonymous 1:48 PM  

nu ligger du illa till roman

Anonymous 2:15 PM  

Ska vi ta dom Andy? Säg bara till så tar vi dom. Vi gör det för dig.

Karolina 3:54 PM  

läste ut vigilante inatt och ojojoj alltså. herrejesus. snudd på mästerverk. dissade ju när änglar dör totalt, men detta var något helt annat. så börja SKRIV nu för guds skull!

Andy 4:35 PM  

Äsch, hörrö. :)

Anonymous 4:49 PM  

Jag blir så trött på SvD.. Får också sånna där brev av dem hela tiden.

Anonymous 6:32 PM  

Hej Andreas!

Jag har en utmaning till dig på min blogg, kolla så förstår du varför jag utmanar just dig! :)

www.zooni.webblogg.se/1212509439_bokutmanad.html



//Zooni

Anonymous 1:18 PM  

När änglar dör är ju min BIBEL!!! *spottar lite åt Karros håll*

Andy 3:50 PM  

Oj nu hettade det till här. Kan man kalla detta för en bibelfajt?

Anonymous 5:45 PM  

O ja! Det vettlösa stycket hädar ju!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP