20080925

Agenda för Bokmässan

Ja, hörni. På Bokmässan ska jag träffa lite utländska förlag, prata med översättare, gå på en del mingel och sådana saker.

Men jag ska framför allt:
På fredag signera i SF-bokhandelns, klockan 1500, tillsammans med Johan Theorin

På söndag hålla ett miniseminarium, 1300, i sal F5 - söndagar är seminariegratis!


Just söndagens seminarium kommer bli intressant. Kanske det enda seminarium jag håller, som kan vinna på att inte så många dyker upp. Men förstås så vill jag att alla som vill träffa mig ska komma, så vi ses där och så har vi lite myspysigt tillsammans i mörkret.

2 kommentarer:

Anonymous 11:22 PM  

Bummer! Jag kan icke närvara då det ska rollspelas hela fredagen. Får bli nästa gång då.
Hoppas ni andra får en trevlig dag!

//Coffee

Karolina 11:03 AM  

Missar signering men dyker upp på seminariet. Man kan ju inte få allt.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP