20080929

Världskulturmuséet nästa

Ja, då var samtalet på Torslanda bibliotek avklarat. Det var många äldre där, jag tänkte att nu skrämmer jag väl bort dem allihopa. Men det gjorde jag inte och jag fick en fin blomma efteråt.

Tack så mycket, Torslanda Bibliotek, för att jag fick komma. Vad trevligt vi hade.

Vidare - Världskulturmuséet! Jag och Naviden ska prata om skrivandet, det blir workshop och man får jobba och svettas. Men biljetterna är tyvärr redan slut.

FAST - du kan komma och lyssna ändå. Biljetterna ger deltagarna vissa privilegier men alla kan ändå komma och lyssna. Du får inget fint välkomstpaket och du får inte tillgång till oss som redaktörer mellan klasserna, men du får åtminstone träffa oss och lyssna på oss.

1300, söndag. Om du är sugen. Ses där.

2 kommentarer:

Susanna B 9:06 PM  

Ponera att en person (för enkelhetens skull jag) missade er eminenta signering på mässan i fredags, men ändå skulle ge liv och lem för en signering i införskaffad Bok... är det möjligt att få en sådan på söndag om tillfälle ges?

...Det blev en lång och lätt förvirrad mening men... du vet. xD

Andy 8:47 AM  

Självklart. Oavsett tillfälle och situation, så har jag alltid tid för en signatur och en pratstund.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP