20081027

Utlottning av Mörkrädd som ljudbok

Okej, nu lottar vi ut en Mörkrädd som ljudbok här, hörni.

Alla ni som har valt att klicka på Follow This Blog, den där lilla grejen längst upp i högra hörnet, är med i lotteriet. Just nu är ni:
31 stycken!

Det innebär att (enligt statistiken) ni övriga 3,969 läsare inte är med i det här lotteriet.

Om tre dagar så kommer jag att slumpvis välja ett nummer av alla de som är med och sedan räkna uppifrån och ner. Den som räknaren stannar på, vinner en Mörkrädd som ljudbok. Vad som är gött med det är att ljudboken har en novell med som jag har läst in, och jag kommer förstås att signera hela rasket. Alltså, det låter väl inte så dumt, eller vad säger ni?

Tre dagar, få se, det blir alltså ... på torsdag?

Jag drar en vinnare på torsdag.

Det blir grejer det.

7 kommentarer:

Susanna B 11:48 PM  

Håller mina små tummar blå!

Anonymous 12:04 AM  

it will be mine

Marcus 1:45 AM  

Och vips dök det genast upp fler i "Follow This Blog". :oP

TORGNYSDOTTER 8:30 AM  

jag visste väl att det skulle börja löna sig till sist! Där ser ni: inget är förgäves.

Anonymous 8:41 AM  

jag har hängt här i nästan ett år, jag borde vinna automatiskt.

kallskänkan 9:02 AM  

jag tycker att jag borde vinna. eller jag behöver inte själva lådan och skivan och sånt, kan du inte bara skicka mp3n till mig? snälla!? eller se till att exportera den där boken snart, jag har väntat alldeles för länge redan!

Andy 10:46 AM  

Kallskänkan, om det går åt skogen och du inte vinner, prova här:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170362513

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP