20081026

Vigilanten sprider sig

Hörni!

Sydsvenskan har uppmärksammat att Vigilante ska bli film.

Såklart har de det, det kommer ju bli en sjuhelvets skön rulle. Jag tycker ni ska läsa artikeln, den finns här.

Det var ett gäng dårar som bjöd på filmoptionen, faktiskt. Några av dem rätt stora. Men jag orkar inte med alla Mikaelar som poppar upp på filmduken hela tiden, så nu gör Rock'n Roll filmen i stället, för de var de enda som hade fattat vad boken handlade om egentligen.

Det är väl det enda argumentet man ska behöva när man väljer kompisar att jobba med? Eller vad tycker ni?

5 kommentarer:

Anonymous 9:34 PM  

Absolut, det enda rätta. Du får lägga ut hur diskussionen mellan dig och filmtyperna går så det går att få en jämförelse med Ajvide-inlägget

Arcade Berg 11:38 PM  

Vilken tur att jag klickade och läste artikeln! Där på sidan fanns en länk till Britney Spears:

"Britney Spears gör ännu en comeback, denna gång spritt språngande naken. Videon 'Womanizer' är första singeln från Britneys nya album 'Circus' som släpps i butikerna i december."

Det var det du menade att vi skulle upptäcka, va, va, va? Vad vann jag?

TORGNYSDOTTER 7:06 AM  

jag ser uppriktigt fram mot den! Kul.

Andy 8:40 AM  

Arcade Berg -

- du vann en date med Nick Borgen.

Han ska sjunga "We are all the winner" för dig hela kvällen, och sedan blir det extranummer, "World wide web". Om det är din turkväll så får du sedan lägga handen i hans krull och leka Tafatt där inne.

Andy 8:41 AM  

Tafatt som i Kurragömma, alltså (dialekten slog till där igen - damn you dialect damn you)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP