20090131

Årets topplistor felaktiga

Enligt SvB så har de fuckat till topplistorna över vilka böcker som sålts mest under 2008, men nu insett felet och rättat till det. Man kan läsa om det här om man vill.

Listan är dock fortfarande felaktig och jag har nu kontaktat El Grande hos SvB, Lasse Winkler, för att reda ut det här.

"Lars!

Skön sajt du driver. Er tidning är inte fel heller. Jag gillar din stajl.

Men du, angående er topplista, du har fortfarande lallat till det lite, din lille filur. Jag ser inte mina böcker någonstans och det vet ju både du och jag att det är ett grovt och allvarligt misstag.

Lasse, din hedersknyffel, fixa nu till det så stryker vi ett streck över det här. Jag vill inte bråka, jag vill inte vara den som är den, sätt mig på topplaceringen där vi båda vet att jag hör hemma, så låter vi udda vara jämnt.

Kanon.

Hälsar,
Andreas Roman"

Jag avvaktar nu svar från Lasse Winkler med redaktion.

3 kommentarer:

Anonymous 7:58 PM  

Jag skulle inte lite på SvB om jag var du, när jag var med där så tog de en jätteful bild på mig som jag fortfarande inte har förlåtit dem för. Oproffsiga är vad de är.

Jag tror faktiskt inte ens att det var jag, när jag tänker efter. Det var säkert någon billig statist som de hade hyrt in bara för att de hade glömt sätta film i kameran.

Fnys. Alla vet ju att du har legat etta på topplistan sedan ... 1998 ungefär?

Andy 9:15 PM  

Eller hur. Jag blir så trött. Vilken dag som helst nu så tar vi dom. Fast vi avvaktar svar, kanske korrigerar de sitt misstag på vad gäller foto och topplista.

Anonymous 10:41 PM  

Ja, vi får väl se ... Fast FILM i kameran, du hör ju själv. De har ju inte ens digitalkameror.

Nä, jag hoppas verkligen att Lasse tar detta på allvar och gör en uppryckning. Om han vill behålla någon slags trovärdighet så.

(Och just det, LITA, jag skulle inte LITA på SvB. En ordblind katt klev på tangetbordet.)

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP