20090213

Isolering och hårväxt

En oväntad effekt av att isolera sig när man skriver, är att man börjar få
generande hårväxt överallt.

Vi snackar inte väldiga buskage under armhålorna eller böljande regnskogar kring genitalierna - det är så att säga isoleringshårväxt för nybörjare och därmed självklart. Nej, vi snackar grövre grejer.

Vi snackar kvastar från öronen som vajar majestätiskt i vinden.
Vi talar om tvinnade lianer som faller fritt från knogarna.
Vi pratar tätheten hos en otyglad regnskog mellan tårna.
Vi menar vildvuxna mangroveträsk kring rektum och runt skinkorna.
Vi säger att det är tjocka balar av kompakt päls som sticker ut likt djävulshorn från pannan.

Jag är som en förvuxen hårboll och snart skymmer all denna päls sikten ut, vilket gör skrivandet betydligt svårare.

5 kommentarer:

Anonymous 12:16 PM  

Otur ;P

GunBlade 12:26 PM  

Vi vill se en bild på dig, så vi vet hur ett proffs i isoleringskrivning ser ut när han är i farten!

//Coffee, som reklamerar för sin första novell överallt han kommer åt.

Andy 12:57 PM  

Moe, visst är det så. Men jag rakar mig när jag kommer hem så ordnar det sig nog.

GunBlade, ingen dum idé. Ska se vad jag kan posta under dagen eller kanske kvällen eller HUA natten.

Shirin 6:43 PM  

Besserwissern påstår att det är fysiologiskt omöjligt att ha hår mellan tårna. Ovanpå, ja, men det finns inga hårsäckar vare sig mellan eller under tårna.

Andy 6:59 PM  

Jag har muterat till något med nya hårsäckar.

Så jävla typiskt. När man väl blir mutant, får man varken laserögon eller pansararmar, utan massa extra hårsäckar bara.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP