20090516

Jan Guillou svarar

Haha, Jan Guillou har faktiskt svarat på mitt brev. Han är för skön.

"Hej Andreas,

Du säger att du kom tvåa i en bloggtävling och du antyder att du sålunda vann över mig i någon slags tävling som du förväntar dig att jag ska ha ett intresse i. Jag har liksom inte ens en blogg. Du har även hävdat på din blogg att jag gjort könsbyte i Botswana och att jag och Henning har grovhånglat i en bokhandel.

Jag tycker faktiskt inte något av detta är roligt.

Eller ja okej då, lite roligt är det allt. Jag småskrattar lite åt det - men inte ofta, det ska du veta.

Nej vad fan, när jag tänker efter så är det förjävla roligt. Jag skrattar högt och slår mig på knäna, dunkar Henning (Mankell alltså) i ryggen, pekar på bloggajävul och säger: Harrejävlar Henning, den här Andy, han är rolig han. Och Henning får något drömskt i blicken, han driver iväg till Afrikas savanner och han säger: Ja men han är också kanske den stiligaste karl vi skådat norr om ekvatorn.

Hej då,
Jan Guillou"

1 kommentarer:

Ruben 9:34 AM  

Hahaha, Janne G asså, vilken lirare

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP