20090517

Tjyvaringning

Nu ringer det i telefonajävul igen. Jag svarar.

"Hallå ja det var Andreas här."
Fniss i luren. Det låter som skolflickor, det skulle inte vara första gången de ringer och busar med mig.
"Hej", hör jag en förvånansvärt djup och manlig röst, som dock verkar inse sitt misstag och snabbt växlar till en förställd ljusare variant. "Ja hej, det är Jan Gui - eller, jag menar, Janna Giljesson."
(bra bra, viskar två andra storvuxna karlar i bakgrunden, den tog du dig ur snyggt Janne, Andy lär inte fatta något haha han må svara Snyggve men SmartLars, det är han inte)
"Jaha?" säger jag. "Vad kan jag göra för dig, Janna?"
"Heter du Roman?"
"Javisst."
"Skriver du romaner då eller HAHAHA!"
Sedan fnissar de så hysteriskt i andra änden att de får kippa efter andan för att inte kvävas.

3 kommentarer:

David 11:50 AM  

Den där är faktiskt ruskigt bra. Skulle kunna kört den själv. Way to go!

Andy 3:50 PM  

Ja det är en riktig klassiker, jag tröttnar aldrig på den själv.

David 9:52 PM  

Du är så att säga självskriven.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP