20081125

Jag är som Orson Wells fast snyggare

My god.

Jag har fått en anmärkningsvärt stor mängd läsarbrev från folk som tycker att DN ska ge fasen i att vara så taskiga mot mig.

Först så skrev de ett brev.

Sedan så skrev de ett förtydligande av detta brev.

Men alltså, det var ju bara jag som tramsade, hörni. Jag har inget emot DN och de har inte skrivit något brev till mig.

Jag är som Orson Wells och Världarnas Krig, fast med mindre näsa och utan hatt.

Och jag är lika förvånad som han var på sin tid.

Och förmodligen lika road också.

HAHAHAHA. ETT NOLL TILL FARSAN, HÖRNI. ETT NOLL.


2 kommentarer:

Anonymous 9:30 AM  

och mer begåvad förstås.

Valrossen 6:29 PM  

Jag erkänner mig lurad. Väl gjort, nästa gång skall jag försöka genomskåda dig!

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP