20071213

På måndag ska vi testa ett nytt fint spel som jag jobbar på, på ett gäng sköna lirare som jobbar Volvo. De är så att säga målgruppen för dataspelet.

Men det kommer att gå åt helvete, för två timmar innan så har jag varit och klippt mig. Och varje gång jag har varit och klippt mig, så blir jag förjävla snygg. Så alla testare kommer bara sitta och säga "Nej, det här går inte. Jag vill spela dataspelet men det går inte för Andy har klippt sig och allt jag kan göra är att sitta här och tänka att han är en sådan sval snubbe."

Det gäller både tjejer och killar, ska ni veta. Både tjejer och killar.

1 kommentarer:

Anonymous 11:01 PM  

Det är anledningen till att jag inte klippt mig i veckan, då hade ingen kunnat få något gjort på jobbet, Marlene, hade sett undrande på dig när du frågar om det blir något skönt Flashspel...

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP