20080123

Jag brukar vara sen till jobbet. Inte så mycket, men lite granna. Så nu när polishuset kring Ullevi hade massa bomber omkring sig och allt var snurrigt, så tänkte jag att nu ska jag gå tidigt till jobbet, så att jag har gott om tid att ta mig dit om något skulle strula.

Inget strulade och jag hade över en timme till godo. Då tänkte jag att då tar jag mig en frukostmacka på ett trevligt ställe innan. Det är jag värd, nu när jag har sådana feta marginaler. Och jobbet är ju bara runt hörnet. Vad kan gå fel?

Och där hamnade jag, med min fralla och mitt glas juice, och läste en bok. Tiden gick och tro fan om jag inte kom försent i alla fall. Med en timmes marginal lyckades jag fucka till det, trots att jag bara var några meter från jobbet.

Jag är fan i mig helt värdelös.

2 kommentarer:

Anonymous 11:30 PM  

Men du är en bra kille ändå. Men du ge oss mer om din nästa bok...

Andy 12:57 PM  

Jag ger er detta: Den är jättebra. Faktiskt är den jättebra.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP