20080226

Ett noll

Jag är och handlar. Jag ringer Hanna, min fina Hanna, för att fråga en grej.
"Hej", säger jag."
"Hej", säger hon. "Är du på väg hem?"
"Javisst, jag ska bara handla lite gott."
"Vill du ha middag när du kommer hem?"
"Nej tack, jag har ätit."
"Okej. Köper du lite öl på vägen?"
"Inga problem. Kan du gå och hyra film då?"
"Nej. Men jag kan diska."
"Efter din egen middag som jag inte ätit? Det tror jag det."
"Nej men jag diskar även upp din frukost."
"Aha. Vi kan hoppa över filmen."
"Ja ... ha?"
"Men du kan diska ändå."
"Okej?"
"Puss och hej då. Ses hemma."
"Puss ...?"

HA HA HA. ETT NOLL TILL FARSAN.

9 kommentarer:

Anonymous 7:38 AM  

Men frågan är väl då vem som är snyggast: Hanna eller Andreas?

Anonymous 7:39 AM  

vi behöver ett foto för att avgöra.

Anonymous 7:40 AM  

hon finns på facebook är man kompis med Andreas där så står det vem han är ihop med.

Anonymous 7:57 AM  

känns som att hanna är snyggast

Anonymous 10:53 AM  

Oj, Jag tyckte jag var lite besatt, men detta låter ju nästan läskigt!

Anonymous 12:46 PM  

bajsmannen är tillbaka! we love you mr. a!

Anonymous 2:41 PM  

Är det bara jag som försöker göra mystiska kopplingar mellan Hanna och Helena i Vigilante?

Anonymous 3:08 PM  

Don't go there.

Anonymous 4:33 PM  

Onödigt att skita ner sitt anseende på sådan småpotatis.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP