20080222

På riktigt

Jag hade egentligen fler inlägg på gång angående min sjuka Xbox.

Men folk har hört av sig och sagt att de tycker de här inläggen är för otäcka. Att jag är dum mot min Xbox. Elak. Att det känns för äkta, helt enkelt.

Förlåt. Det var inte meningen. Jag ska sluta nu. Jag gillar min Xbox och ska ge den bästa tänkbara vård. Det förstår ni väl. Jag har en PS3 och en Wii också men vi samsas alla och lever lyckliga ihop, tillsammans med vår PSP och DSLite.

Ja, en sak till: Om ni tycker att min skildring av hur jag förskjuter min Xbox känns obehagligt påtaglig, så vill jag bara påminna er om att Mörkrädd släpps i maj.

Den handlar om en kille som är sjukligt mörkrädd. Och om vad som händer med en sådan kille när han är ensam i ett hus i skogen för att bota den rädslan, och natten kommer. Plötsligt är han inte ensam längre.

Sov gott.

10 kommentarer:

Anonymous 4:38 PM  

Du är läbbig på riktigt. Det gillar jag.

Anonymous 5:00 PM  

gulligt

Anonymous 5:01 PM  

det är säkert bara yta.

Anonymous 5:01 PM  

Vi får väl fråga Hanna?

Hanna?

Anonymous 6:27 PM  

man blir ju inte mindre sugen på mörkrädd efter det här.

Anonymous 6:59 PM  

ve och fasa. Jag har varit orolig för x-boxen. Den har låtit. sjuk.På riktigt. Illa däran lixom. Det glädjer mig att ni är vänner. För det är ni väl? Säg att det är så.

Ser fram emot mörkrädd. Och högläsningen på musikens hus i majorna 5 mars, om jag törs.

Anonymous 6:59 PM  

xxx

Anonymous 8:06 PM  

jag är mörkrädd på riktigt men jag vågar ändä.

Anonymous 10:10 PM  

ok. då går jag med.
det blåser storm i göteborg. Kusligt och mörkt. Jag är rädd

Anonymous 10:35 PM  

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold x3f6h7cv

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP