20080211

Q&A mmmkay
Ganska ofta frågar ni läsare ungefär samma saker. Det tycker jag om. Jag tycker om er. Jag tänkte att jag skulle samla några frågor här och riva av dem i ett mer offentligt forum, inte de vanligaste men de mest intressanta:

Varför är du så jävla grym?
Ja det förstår jag att du vill veta. Det är för att jag har the moves och bara dominerar.

Varför är du så jävla snygg?
Ja det kan man undra. Min far är stilig och min mor är fager hon också. Det är nog därför.

Varför är du så jävla smart?
Ja frågan om där. Min far var kanske inte vassast i skolan men han var klyftig, min mor däremot var väldigt skolsmart. Jag är en perfekt kombo. Mina syskon fick lite av det där men jag fick hela paketet med extra allt. Det gäller även Snyggve-faktorn.

Varför skriver du så jävla bra böcker?
Ja det är en bra fråga och jag är glad att du ställde den. Jag skriver bra böcker för att jag är chef.

Varför har du en sån jävla cool stajl när du glider nerför gatan?
Ja det är värt att spekulera kring. Det beror på att jag inte bara talkar the talk, jag walkar även the walk.

Varför regerar du som fan på dansgolvet?
Ja det är gott att diskutera. Jag tror att det har att göra med att jag tränade den där irländske lallaren som hittade på Riverdance. Han blev sur och började sprattla med benen när jag la klipulver i hans kalsonger, och efter det gick vi skilda vägar.

Varför tar du bara helvete över scenen när du kliver upp och får en mikrofon?
Ja det pratar jag gärna om. Det beror på att jag föddes med en flygel under armen. I skolan när läraren sa, Andreas stoppa undan flygeln, då sa jag du kan inte säga åt mig vad jag ska göra och kärleken övervinner allt och musiken ska krossa din jävla fascistoida regim. Sedan höll vi alla händer och kramades, alla utom läraren som vi tryckte ner i flygeln.

Varför är du så jävla grym på kampsport?
Ja det är en fin fråga det. Det är för att Bruce Lee mötte mig en dag och sa: Harrejävlar Andy, kan du visa mig dina moves? Det gjorde jag och vi fajtades i tre dagar mellan bambuträd och vattenfall. Efter det så sa han: Andy, är du chefen eller är du chefen? Och då sa jag: Jag är chefen.

Helvete vad grym du är.
Ja det är väl egentligen inte en fråga längre utan snarare ett påstående numera.

Varför håller du på som du gör hela tiden?
Ja det var faktiskt en riktigt bra fråga.

8 kommentarer:

Anonymous 6:41 PM  

hahahahahahahahaha

Anonymous 6:51 PM  

du måste vara j-vligt grym om allt det här stämmer.

Anonymous 7:09 PM  

han är grym.

Anonymous 9:00 PM  

hahaha men vad fan hahahah

Anonymous 9:00 PM  

självförtroende saknas inte.

Anonymous 9:33 PM  

jag saknar korven,

Anonymous 9:57 PM  

Håller med Johanna, han är grym

Anonymous 6:09 AM  

Så ska jag bli när jag blir stor..

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP