20080317

But why?

Nu har den här bloggen vuxit en del. Den har över tusen läsare. Inget som hanmar på topplistor, men inget man kan nonchalera.

Då ökar kommentarerna förstås. Och med dem kommer de som skriver om hur värdelös de tycker att man är.

Men jag vet att ni inte menar det. Ni är här inne och läser hela tiden, fnissar i smyg och blir arga för att ni fnissar, låtsas att ni avskyr det som står här och skriver arga saker. Det är som att upptäcka en sida hos sig själv som man önskar att man inte hade, men som man ändå inte kan förneka.

Det är okej. Kom till pappa. Gråt nu på min axel. Så ska jag ta hand om dig. Jag går ingenstans. Jag kommer finnas här. Länge länge länge. Och även om du smygläser, så är du lika välkommen som alla andra. Ingen kastas ut, alla får vara med. Även eller faktiskt framför allt du.

23 kommentarer:

Anonymous 8:59 PM  

Jag tycker inte du är värdelös.

Anonymous 8:59 PM  

jag skiter i om du är bra eller dålig så länge du är snygg

Anonymous 11:45 PM  

En snygg man är en bra man. Det har jag alltid sagt!

Anonymous 12:21 AM  

Ah, du har ju rätt vafan. Jag sväljer mitt tidigare skitsnack. En anonym läsare har återvänt till bloggen.

Anonymous 7:40 AM  

hurra! hurra! hurra!

jag blir glad när man ser sådana inlägg. så stort. och så ödmjukt. en vettig människa bland alla idioter som finns där ute.

fast inte på den här bloggen, förstås.

Anonymous 7:45 AM  

instämmer med johanna, välkommen tillbaka, som andreas säger så ska alla vara välkomna här och alla får dra om de vill utan att behöva få massa skit för det. här ska vi ha trevligt och inget annat.

Anonymous 8:00 AM  

självklart, bara roligt att folk kommer tillbaka alla kan ju lacka ur även jag gör det ibland men att återvända det är stort

APPLÅD FÖR ANONYMOUS APPLÅD

Anonymous 8:08 AM  

God morgon alla, har ni sovit gott?

/L

Anonymous 8:08 AM  

ja hurra för anonymous förresten, skönt att ha dig tillbaka.

*kram*

Anonymous 9:04 AM  

JOIN THE LOVE PARADE!!!!

Anonymous 10:10 AM  

är det bara jag som tycker att andreas blogg suger fast på ett gött sätt?

Anonymous 10:13 AM  

Navid, sluta var stygg.
Vi gillar det.

Anonymous 10:52 AM  

men det är väl inget fel att suga på ett gött sätt? det betyder väl att man inte egentligen suger utan bara skriver på ett sätt som borde suga men som inte gör det?

Anonymous 10:52 AM  

Gud vad mycket kärlek det är här nu.

Jag vill bara krama Andreas.

Anonymous 11:17 AM  

jag tycker det är en liten porrig känsla på bloggen. Med allt snack om sug hit och gött sug ditt.
Ha en go och jäkligt sugig påsk är det jag kan säga

Anonymous 11:21 AM  

Vad behöver vi göra för att provocea fram Andreas i kommentarerna igen? Förut var han alltid med, nu syns han aldrig här.

Anonymous 12:54 PM  

Jag tycker Roman verkar ganska smart, fast på ett dumt sätt. Eller dum på ett smart sätt. Kan inte riktigt bestämma mig... Båda är bra i alla fall.

Anonymous 1:04 PM  

Vad jag tycker är intressant är att först är det roligt och tramsigt och så plötsligt så blir det allvar. Man vet aldrig riktigt när. Läser man böckerna så är ju de tvärtom, ofta allvarliga och hårda och ibland med en humorblinkning som kommer helt oväntat så man nästan missar den.

Anonymous 2:11 PM  

jag tycker problematiken med andreas blogg är att den avviker för mycket från bloggstandarden. den är för flamsig plus att han hittar på saker som jag VET inte är sanna. jag kan ibland tycka att han ska tygla sin fantasi lite mer.

Anonymous 3:36 PM  

men navid, det är ju så uppenbart att du gillar att hänga här.

Anonymous 3:58 PM  

på samma sätt som gestapo tyckte om "hänga där". jag ser det mer som ett ansvar att bevaka andreas. det är en blandning av ett bitterljuvt intresse och ett ok johanna och jag skulle glädjas åt all hjälp med diverse pappersarbete och administration jag kan få.

Anonymous 4:01 PM  

kanske bäst att vi håller ett öga på andreas. var sätter vi upp stab? vilka får vara med? han får givetvis inget veta.

Anonymous 4:59 PM  

jag är med

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP