20080304

När ninjorna kommer

Här på hotellet så är takpanelerna lösa i rummen.

Det är väldigt bra för när det knackar på dörren och någon säger: "Room service", och jag går visslande mot dörren men plötsligt stannar och säger lågt: "Waaait a minute, I did not order room service", och inser att det är en ninja som gömt sig i silverkarotten, och jag alltså behöver slå ut en takpanel för att fly genom ventilationssystemet medan ninjorna slår in dörren för att de insett att jag kommit på dem och börjar kasta rökbomber och kaststjärnor över hela rummet, då är det väldigt bra med sådana lösa takpaneler för då är det lätt att som sagt fly genom ventilationssystemet. När ninjorna kommer, alltså.

7 kommentarer:

Anonymous 8:35 PM  

finns ninjor verkligen?

axl 9:28 PM  

Absolut! Jag har en här i hyllan. Fin som tusan.

Anonymous 9:57 PM  

fett

Anonymous 9:57 PM  

finns det ninjaförfattare?

Anonymous 7:54 AM  

Ja men de syns nog aldrig. De är de som är mest okända men som finns överallt.

Anonymous 11:05 AM  

Finns ninjor? vem kan säga en sån sak?

Anonymous 10:25 AM  

Jag har träffat hotell-ninjor. Det var i Dortmund.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP