20080530

Recensionerna till Mörkrädd fortsätter att ramla in och nu har SvD slutit sig till skaran. Tidningen är inte så positiv och det gör mig lite ledsen, samtidigt som jag respekterar kritikerns åsikt.

Men vad som är mycket roligt, är att en armé av läsare kommer till undsättning. Om en dålig recension får mig att deppa lite, så får denna uppslutning mig att skratta:
(jag har tagit bort länken, det blev lite väl mycket spammande på SvD:s sajt, men ert engagemang värmer mig alltjämnt)

(skrivarsymposiet fortsätter i morgon - med Blade Runner och spöken som tema)

4 kommentarer:

Anonymous 7:45 AM  

Det är för att vi gillar dig Andreas

Anonymous 7:46 AM  

Jag tycker Roman verkar vara en dryg jävel.

Men skriva kan han. Det räcker för mig.

Anonymous 10:23 AM  

dryg betyder inte dum alla gånger.

Anonymous 2:06 PM  

Det är bara kolla på mannen som skrivit recensionen. Man ser på hela den manliga, lite stränga uppsynen att han hänger med Janne och grabbarna.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP