20080605

Mitt svar till SvD

Personalen på SvD har varit tydliga i sin avsikt och här är mitt svar:
"Kära personalen på SvD plus era kompisar minus chefredaktören (eller? eller? kanske finns det ett hemligt begär även där, jag kan i så fall inte klandra personen i fråga),

Jag gillar er. Ni verkar vara fina människor. Och jag tycker ert pyjamasparty låter mysigt. Men låt mig vara tydlig när jag säger att ni aldrig kommer att få ligga med mig. Jag är förlovad med vad jag anser vara världens mest fantastiska kvinna och henne kan ni inte konkurrera med.

Jag antar att det visserligen betyder att era teoretiska chanser inte har minskat i och med ert första ganska fisiga brev. Kanske kan det vara något att glädjas åt under täcket, med eller utan era ficklampor.

Och DN:s försök i kommentatorspåret att flirta med mig, kommer inte heller funka. Så i det avseendet så var ni rätt ute.

Kram,
Andreas"

Skötte jag det snyggt? Jag tyckte nog jag skötte det snyggt.

2 kommentarer:

Anonymous 12:56 AM  

Du är snygg.

Andy 12:59 AM  

Och du är uppe sent. Men jag är ändå glad för kommentaren och ska nu gå och lägga mig, så att jag blir ännu lite snyggare.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP