20080915

(kolla till höger)

Nu när det är bloggmåndag, så vill jag uppmärksamma er på den lilla saken som jag har lagt till på min blogg här precis till höger.

Där står det:
AllaNiSkönaLäsare

Och där kan ni klicka på:
Follow This Blog

Om ni klickar på den, så betyder det att ni gillar mig och att ni inte har något emot att andra får reda på det också. Det skulle göra mig väldigt glad, rentav lite varm, och när vi har blivit ett gäng polare tillsammans, då firar vi det här på bloggen med att jag lottar ut en ljudbok av Mörkrädd bland alla ni som har klickat och vill vara med.

Det låter väl trevligt? Så här på en bloggmåndag och allt?

2 kommentarer:

Anonymous 12:59 PM  

Det gick inte så jävla bra att följa bloggen med sin andra blogg, så jag fick helt enkelt starta en blogspot-blogg. Betyder detta att man måste blogga dubbelt upp nu?

Andy 1:06 PM  

Det betyder framför allt att du är en förbannat skön snubbe.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP