20090202

Norges invasion har börjat

Kung Haakon har lackat ur och ska invadera Sverige.

Pansarvagnar rullar längs med E6 från Oslo ner mot Göteborg, förbi Uddevalla och Stenungsund (som enligt Norge inte tillhör Sverige faktiskt).

Det går inte fort, norrmännen stannar ofta på vägen och byter lusekoftor med varandra, fiskar torsk, borrar efter olja och drar Sverigehistorier. Kung Haakons fru, Mette-Stavanger, har sin egen pansarvagn som är rosa och klädd i tyll.

Det går inte fort, men söderut ska dom och invadera Sverige och framför allt då Göteborg, det ska dom. Dom idioterna.

9 kommentarer:

Anonymous 7:55 AM  

nej det här går inte hela konceptet med norska armén får mig att skratta.

Anonymous 9:00 AM  

far far blir vi norska nu allihopa?

Andy 9:13 AM  

Det beror på, mitt barn. De har ännu inte passerat Hisingen. Kanske når de aldrig längre än så. Kanske kanske.

Anonymous 9:42 AM  

De är ganska kloka, de inser de måste inta huvudstaden!

Anonymous 9:53 AM  

Hahaha.. Hela din blogg är helt awesome

Steve Söderbelte är bland det roligaste jag har läst!

Anonymous 10:25 AM  

Har du läst korven? Det är min favorit.

Anonymous 10:35 AM  

jag vill med ha en pansarbagn i rosa tyll. Coolare än den gamla droska jag alltid måste åka i.

puzzzz/Vickan

Anonymous 6:42 PM  

Om dom tar med sig lite solsken och varmt väder så tar jag emot dom med öppna armar

Karolina 9:44 PM  

Hisingen kan de å andra sidan gärna få invadera och behålla..

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP