20090330

Osten slumrar

Vi har en ondskefull ost i kylen. Jag lägger örat intill dörren och lyssnar. Jag hör bara tunga, danskdoftande snarkningar. Osten sover.

Jag öppnar kylan, men då vaknar han, han skrattar åt mig, "HAHAHAHAHA JAVISST GOSSE HAHAHA", jag slänger igen kylen igen och springer skrikande därifrån, grannarna får fånga in mig, hålla om mig, stryka mig över huvudet och säga "Såja, det blir bra nu, inte gråta, såja", men de vet likaväl som jag att efter den där fördömda osten så kan inget någonsin bli sig likt igen.

4 kommentarer:

Liffon 12:12 PM  

That sure sounds like a fucking sinister cheese.

Må den döda mig för att jag inte kan formulera det lika bra på svenska.

Andy 12:42 PM  

Ibland saknar man ord, helt enkelt.

David 1:45 PM  

The Cheese of Evil så att säga. "It eats your sidekicks" för att citera Star Munchkin.

Änglavakten 9:37 PM  

Parfym Andreas...attackera den med en flaska väldoftande parfym ...illaluktande ostarnas tårgas!!

Därefter har du en kort stund på dig att kasta ut den.

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP