20090523

Jekyll och Hyde

Man kan säga att det finns två sidor hos mig. En litteraturens Jekyll och en Hyde.

(eller jaha? det är alltså en litterär förlaga får jag höra i örat här nu. jaja, har ni suttit i schlagerjuryn eller? nä just det, då går vi vidare och låter udda vara jämnt)

Photo 100.jpg
Det här är jag när jag ägnar mig åt litterär gestalning, när varje ord är på allvar och inget får skojas bort. Den här killen bråkar man inte med, då får man smaka på bollträet.

Photo 101.jpg
Och det här är jag när jag bloggar. Då är det trams och flams mest hela tiden. Den här killen vill man bara pussa och krama hela tiden.


Det är verkligen ingen ordning på mig.

2 kommentarer:

David 12:32 PM  

Fast nu tycker jag du är hemskt tråkig. Gör om och gör rätt. Tvärtom menar du ju. Fasoner...

Egghunter 1:14 PM  

Har du provat att få in en hel colaburk i munnen? Det är också roligt! :D

Här nere är det slut.

Snopet va?

  © 'Sunshine' by 2008

Back to TOP